Ben de bebeğin hareketlerini hissetmeye başlayana kadar arada ya acaba hamile değil miyimdir falan diye düşünüyodum 😂 ultrasonda görmeme rağmen. 20. Haftada falan hissetmeye başladım bu sefer de hareket etmeyince acaba bi şey mi oldu diye evham yapıyordum böyle böyle şükür 34. Haftaya geldik 😂 analık böyle demekki her dönemde farklı bi heyecan korku.