Donuss Kızlar kahvaltıyi hep geç yapıyorum 11-12 gibi ya aklıma takıldı birde 2 öğün yiyorum.siz neler yapıyorsunuz?29. Hafta şu an
denizalismom Donuss 31+5 gün 3 ana öğün 3 ara öğün şeklinde yiyorum. 6:45 te kahvaltı 9:45/10:00 arasında ara öğün 12 de öğle yemeği. 14:30 da ara öğün 18:00 da akşam yemeği 20:00 da ara öğün şeklinde 🌸🥰
HZYA Donuss 37. Haftadan selam daha şimdi uyandım 1 saate ancak yaparım kahvaltı hiçbir şey olmaz ya siz burda ki herkese bakmayın normal düzeniniz neyse devam edin aç kalmayın önemli olan o benim 14 kilo aldım şuana kadar ve bebeğim 3128 gram olmuştu dün. Hiç erken kalkıp kahvaltı yapmadım 3 öğün yemedim yani
Klaray Donuss ben hiç aç kalamıyorum ya 25+3teyim en fazla aç kalma sürem 3 saat falan 😂 gece kalkıp yemek yiyorum yatıyorum hatta son zamanlarda 🫣
Yagmurata24 Ay ben yazdım sandim, ben de öyleyim ya. Çok fazla acıkmıyorum çünkü. Ama bu aralar kendimi zorlayip ara öğünlere biseyler sıkıştırmaya başladım. Zorlamasam aklima gelmeyecek. 26+2 bu arada 👶🏻
semra2598 Bende aynıyım 17+2 deyim hiçte iştahım yok. Doktora söyledim vitaminlerini düzenli kullan dedi. Bebek seni her türlü sömürür dedi ama insan genede düşünüyor 2 vakit yetiyor mu diye 🥺
Donuss denizalismom masaAllah ben erken kalkamıyorum ki hem canım istemez gibi sabah neler yiyorsunuz genel olarak 🥰
denizalismom Donuss ben işe gittiğim için mecburen erken kalkıyorum. Haşlanmış yumurtadan tiksindim o yüzden kızarmış yumurta, peynir yada çökelek , kaşar,havuç,domates ve zeytin bunları yiyorum.
Nur7536 Donuss ben şuan yataktayım kalkmaya üşeniyorum 🤣 hiç birşey olmaz canın ne zman isterse ye bebişelrin midesi ne kadar ki acıksınlar hemen onlara yediğin bir öğün bile yetiyordur
inarches Donuss 31+5 Bendede durumlar aynen böyle çok iştahım yok oyüzden bende 2 öğün olarak yiyorum ve kahvaltıyıda 11-12 gibi yapıyorum.Sıkıntı olmaz diye düşünüyorum.Ben aylardır bu şekilde besleniyorum.
Mlssilo- Donuss yanlış değilsin 23+5 çocuğum olmasa kahvaltıyı bile sormucm 1 gibi kahvaltı ediyorum akşamda bir öğün yetiyor