Bu kadar stres yapmayın hiç bisey olmaz doktorlar bile günde 3 4 adet sigaraya bisey demiyorlar birakamiyorsaniz bırakmak için girdiğiniz stres bebeğe daha çok zararlı günde bir kaç tane içebilirsiniz diyorlar araştırın isterseniz ben kendi yakınlarımın doktorlarından da duydum bana da doktor sana birak diyemem ama azalt dedi