Ben tam 22+3 de gittim ben muaynedeyken bile hastanede ki diğer doktorlar gelip arayıp sürekli bir şeyler sordular işinin ehli sanırım fakat iletişim sıfır yüzüme bile bakmadı hiç benimle konuşmadı. Bütün organlara baktı baktı ve en sonunda ben bir şey görmedim ama kesin sonuç değil falan dedi.