75 miligram levotiron kullanıyordum tsh 4.75 olmuş geçen ay 2.5 ti😔😔 şimdi gitsem yine dozunu yükseltecek ilacın ama hamileyim mecburen yükseltmek zorunda ama sürekli ilacın dozunu yükseltmesinden yoruldum kızlar sizler alternatif neler kullanıyorsunuz gerçekten başka bir çaresi yok mu acaba yoruldum yani 🥺