incismom beni ilk başta dış gebelik sandılar o yüzden sık takibe alındım 20 günde 7 kan 5 vajinal ultrason oldu. Bir süre sonra 1400 betayla minicik kese göründü ama çok küçüktü vajinal ultrasonla gördüler 4+4 müşüm o zaman. 2 gün beklediler yine aynı kese göründü yine. Sonra 1 hafta bekleyelim bakalım boş gebelik mi dediler çünkü beta değerim pek iyi artmadı başlangıçta yani %50 %45 bandındaydı. sonra bugün gittim çok şükür kese, yolk sac, fetus kalp atışı göründü. Değerde 11 bin küsürlerdeydi. Yani 6+1 de kese yolk sac fetus ve kalp atışını öğrenmiş olduk. Diyeceğim şu ki stres yapmayın ben çok yaptım çok yıprandım çünkü bebeğimi 14. Günde evdeki testle öğrendim ardından kanamam olunca mecbur gittim hastaneye ve ilk kan 466 çıkmıştı. Bu yüzden erken öğrenmek malesef iyi değil. Stres yapmayın görünecektir inanıyorum.