Kızlar bebegim ortalama 1 aylık sezerhan doğum yaptım sanki sütüm yetmiyor bebegimde hala sarılık var değeri 10 sütümü arrtirmak için malt icece vs önerisi olan var mı en az 3 4 litre su içiyorum.bol yeşillik yiyorum komposto dut kurusu hurma bunların hepsini zaten yapıyorum takviye olarak ne yapabilirim lütfen psikolojim bozuldu yardım eder misiniz