Muhammedamine Mavileylak sancın var demek işte 🙄 ama önemli olan düzenli olması doktorun sonucunu görmedimi
Mavileylak Muhammedamine hastanedeyim gördü ama sıkıntı yok dedi ben de merak ettim acaba niye öyle dedi diye
Muhammedamine Mavileylak demekki düzenli değil benimde nst de ara ara sancım çıkıyor 70-80 ama bir düzeni yok son haftalardaysan normal
Cyd Mavileylak sancilar sivri bir sekilde 100 e cikip indiyse sorun yoktur sekli dağ gibi genis olup 100 e cikmasi gerekir