Minigiim-vebenn52 Glnygndz23 bende bugün oldum hala kaldırmadılar 🥹 inşallah ilk kalkıs iyi geçer belden oldum
Glnygndz23 Elizbusra korkma çok ilgililer tek bişey var bebeğin iyi olsun kötü olsun hiç farketmeksizin küveze alıyorlar 2. Gün oldu ve kızım küvezde kilosu herşeyi yerinde solunumunda sıkıntı var dediler sonra ne bi haber geldi ne başka bişey