Tazeanne68 Rkyeeeeee benmki kızdı 11+4 de tahmin etti doktor alakası yok bence sadece pipi den dolayı belki diyor olabilirler
Enas2365 Rkyeeeeee çabuk şekillenme hakkında bir bilgim yok ama biz cinsiyeti 11+5’te gördük bacaklarını kaldırdığı için
Rkyeeeeee Bana da doktor pipi gördüm demedi ama acı olarak erkeğe benzettim dedi bir de bir kaç gün önde çabuk hareketlendi diye ne kadar doğru bilemem tabi
nniduaa Bebeğin duruşuna bağlı ben 14 gittiğimde bile görmemişti doktor çünkü bacakları kapalı uyuyodu 11de de tahmini olarak söyleyebilir bence
Gntcdyg Benimkide 11haftada belli oldu doktor direk erkek dedi.erkek bebekler kendilerini daha çabuk belli edermiş kız cocuklari ise kendini saklarmis