7+1 deyim. İki gün önce hafif kahverengi leke oldu diye dün doktora gittim. Bir şey olmaz sıkıntı yok dedi. Kalp atışları da iyi dedi. Ama bugün sabah öncekilerden daha fazla olacak şekilde bir elin ayası kadar kahverengi kanama olmuş.
Tekrar gideyim mi?