Zeynepcnr kesinlikle gerekli özellikle elektrikli. İlk zamanlar göğüs ne kadar sut uretecegini bilmedigindej baya fazla oluyor bebek de kucuk olduğu icin memeyi boşaltamiyor bu sefer mastit olma durumu var sagip meme boşaltilmasi gerekiyor. Veya iste bebegim 2 dk emiyor uyuyakaliyordu sarilik olmamasi icin biberona sagip verdim 2 hafta boyunca. Yani aktif olarak ortalama 1 ay kullaniliyor. Bu benim fikrim.