ipeklinaismom 26+0 bugün ve kaşık kaşık ağrısıyla uyandım haka da var geriliyo böyle ağrı vuruyo sürekli bu normalmi bu haftalar iki hafta önce kontrolum.varfi herangi bir sorun olmadığını söylemişti doktorum genel olarak
Umut_aras ipeklinaismom belki yanlış. Pozisyonda yatmissiizdir solunuza yatın biraz hatta o kısma hafif masaj yapın geçmezse ılık duş alın geçmezse hastaneye gidinnn
Filiz-kkn04 ipeklinaismom 21 haftalıgız sağ kasık agrım vardı sabaha karşı baya agrıdı sol torafıma yattım biraz yürüdüm evin içinde geçti şükür
ipeklinaismom Filiz-kkn04 bende masaj yaptım işteyim de yürüyorum şuan sağa sola geçer diye ama geçmedi
Jasmin2024 24 haftadayım) bende dün oldu) WC ye gitmenizi öneririm) bedenin rahatlaması açısından🙄 korkmayın