Arkadaşlar merhaba yeni doğan için yanınızda mama olması gerekiyor diyorlar. Süt gelmemesi durumunda. Bu konuda çok kararsız kaldım. Çünkü mama verme taraftarı değilim pek ama nasıl olucak bilmiyorum. Tavsiyelerinizi almak istiyorum deneyimleyen kişilerden. Eğer yanımda bulunduracaksam da nasıl bir mama almam gerekli ? En iyisi hangisi ?