Dilaratalay33 Melike03 39+ 1 kızımız pek gelmek istemiyor gıbı bide kız erken olur dıyolar Dı gelsın artık 🤲☺️
Mommmmy_ Dilaratalay33 öyle dedikleri içinde kendimi öyle ayarladım 38 den beri bekliyom Hiç bir belirti yok İyice ağırlaştım Annemler yanıma geleli 10 gün oldu nerdeyse Uzakta oturuyorum onlardan doğsun istiyorum artık
Melike03 Bana suyun azalmis suniyle basltmak zorundyz ddi ben gtmedm cuma gdcm büyük ihtimalle de basltacak dogumu ama ben asiri korkuyrm suni sancidan