Buzprensesi Merhaba bu cuma günü 37+0 oluyorum. Maksimum 37. Haftaya kadar çalışabileceğimi biliyorum ama 37+0 dahil mi değil mi bilmiyorum. Bilen varsa aydınlatabilir mi beni de 😊
Tugce889 Buzprensesi 37+0da kurum direk kendi sisteminden izne ayırıyor. Benim çalıştığım yerde öyleydi
MasalAlparslanMom Buzprensesi ben dün 32 .haftamda çalışabilir aldım,37 de çalışamaz almama gerek varmı diye sordum yok dedi. Şirketiniz illa getir demiyosa uğraşmayın sizde çalışabilir/ çalışamaz uç sınır 32+0 ve 37+ 0🤗
Tugbacds Buzprensesi benim raporda 36+6da da gidiyosun 37+0 bitiyo ogün gitmiyosun gösteriyor ben 36+1 de ayrılcam raporu beklemicem ama doktora onu da sordum dedi bana haber et sistemden gireyim sgk da çıkıyor zaten direk izne ayrılırsın istediğinde diye