Firstmomfirstchild Ozgeybs aaayy benim dogumuma az kaldi o yüzden dayanıyorum bir de saf zeytinyağı sürmek azaltti fakat hala acısı duruyor. Yine uyandim bu saatte 😅
Ozgeybs Firstmomfirstchild surdugun şeyler kisa süre etki ediyor ya 🤦 mesela zeytinyağı üç dört etki etti sonra tekrar baslaid ozaman da çörekotu yağı koydum pamukla o etki etmemeye basladigi zaman kantoron ucunu dondurmustum. Çörekotu yağı da üç dört gün çok güzel aldı acisinj
MervEfehan Firstmomfirstchild valla 3 gün kullandım bugün daha iyiyim acısı da gitti bilgin olsun canım dene bi
nazazra24 Firstmomfirstchild annemde çok vardı kara merhem diye geçiyor eczaneye sor ihtiyol adı baya iyi gelmişti anneme çok kötü acıyor maalesef benimde yeni yeni çıkıyor bazen kaşınıyor deli gibi ya da acı yesem tuvalete gidip geliyorum acıyor baya çok geçmiş olsun canım Allah şifa versin
Bceylan Hamilelikte oluyor bende fitil kullandim ama geçmiyor tabi Yatarken vazalin sürüyorum rahatlayayim diye Doktora dedim dedim geçer dedi
gzkdmrr Firstmomfirstchild bende de 2 haftaya bir bu problem oluyor. Magnezi calsinee içiyorum o biraz rahatlatıyor sonra da her sabah aç karnına 2-3 incir yiyorum.
Nikomm Isırgan iyi geliyo ağrısı azalıyo ısırgan lapası yapabilirsin ısırganı kaynatıp tülbente koyup o bölgeye koy sonra da sarı kantaron yapı sür o memeleri içeri itmen lazım
Firstmomfirstchild Nikomm hamileykende zararli değildir o zaman :) tamamdır tesekkür ederim bunu cok önerdiler ama korktum baya zararli olur diye