Dy_55 B1cnm ilk aylar başıma çok geldi rüyamda bebeğime zarar veren karnımı sıkan kötü bişey vardı veya başka rüyada sırtıma oturan sonra Cevşen yaptırıp taktım çok şükür kabuslarim bitti karabasan sık gören biriydim çok şükür oda bitti
Elizbusra Suan kabustan uyandım hamile kaldıgımdan beri görüyorum degsıık degısık bugun yine korktum uyandım
SakinaG Evet, bir ara her gece goruyordum, simdi haftada 1 her halde. Yinede normal, ola biliyormus. Kafaya takmayin
Minigiim-vebenn52 Ben hep görüyorum hamile değilken de görüyordum yatarken 3 ayetel kürsi 1 amenerrasulu 7 felak nas 21 kere besmele çekin uyuyun hiçbişi olmaz Allahın izniyle 🫶🏻
Dy_55 elmaelmaelma korkunçtu bebeğe bişey olacak diye korktum dua edip uyuyordjm oysa sonra geçti şükür kabusra gördüklerkm bebeği öldürme gayretindelerdi Cevşen yaptırdım abimden dua takiom ezbere bilmedim dualar var içinde çok şükür geçti