bynist Kızlar 19 haftayı geçicem neredeyse bir kaç gün sonra ama hala tetenoz için aranmadım? sizler yaptırdınızmı kacıncı haftanızda yaptırdınız 💋
Deniz14 bynist 20+4 üz bugün yaptırdım öyle aman aman bir ağrı yok dokununca ağrıyo yukarı kaldırınca şişlik yok kızarıklık var mı bilmiyorum aşı yeri sıcacık bir de
Mehtap1417 bynist nasıl unuturlar😹hemşire aradı beni 1 gün önce canımı yakmak içinmi aradın dedim evet dedi gülüştük😄🤪
Annee6 Ne zaman oldum hatirlamiyorumda ilk dozda agri olmadi ikinci dozda biraz agrimisti 2-3 gun. Ama gozun korkmasin sadece kolumun ustune yatamamistim abartilcak kadar agrimiyor bence ki benim agri esigim bya dusuk 😊😊
Cansusamasti Bende 20+3 günlük hamileyim yarın tetanoz asisi olucam 20 ile 24 hafta arası vuruluyor 2 doz benim iğne fobim var 😑 çok korkuyorum kan verirken bile bayılıyorum hep bakalım yarın napicam 😦
Aliahlas Cansusamasti aynı durum bendede var hamile oldugumu öğrendiğimden beri bu asi olayını düşünüyorum hatta gitmemeyi bile düşündüm o derece fobim 😫
VeDatzlemPamuk Aramiyolar sana zaten not yazmıştır su tarihte olcan diye ben 15 ocakda oldum 20 haftalık ken diğer doz 15 subatda
Cansusamasti Aliahlas 😊😊vallahi bende öyle başından beri düşünüyorum olmasam nolur felan diye ama bebegim için olmak zorundayım 2li 3lu testleri bile yaptrmadim hayırlısı olsun herşey Allahtan sağlıklı olsun başı bisey istemem
Gncmum 20+2de oldum bende canım zaten beni aramadılar sağlık ocagında kan testimi yaptırmıştım bana daha ilk başta demiştim ebe 20. Haftanda gelip aşını olcaksın diye bende 20. Haftamda gidip aşımı oldum doktoruma sorup
shdemir Bende bugün oldum 22.haftamdayım. daha önce hic olmadigim icin 1 ay sonra bi doz daha vurulucam. Ama daha önce olanlara bi doz yeterli geliyormus ebe öyle söyledi bugün. Hic canim yanmadi benim agrida yapmadi cok sükür
didematlas 2 doz vuruldum.Ikincisinde kolum sisti ve kizardi.Ebe 5 tamamlayalim 10yil tetenoz asisi olmazsin dedi onda karasiz kaldim.