zeymom_ gittim dişçiye laargopen verdi doğumdan sonra çektir dedi ama piyasada yoktu klamoks verdi eczane oda bana ağır geliyor doktorum üçe kırarak icmemi istedi 1000 lik bir tableti ama tabi inanılmaz acısı devam ediyor ağzımı açamıyorum o yüzden karanfil biraz hafifletiyor uyumadan önce yapıyorum bilerek