maviipapatya 23 haftalığım yanlışlıkla gözümü açsam uykum beni terkediyor… Aslında uykum var ama dalamıyorum
Rabia__q Dilrubamm mide yanması bebeşin aşırı kasılması hareket etmesi uyumu pozisyonuna giremiyorum 😔
Dilrubamm Rabia__q soğuk süt için iyi gelir bide karnınıza vatanır yorgan destek yapın rahat edersiniz
Dilrubamm ruveyda123 hep öyle yapıyorum Allahın izniyle geçecek benden sizde dua edin bizim gibiler için
A12_S07 Aslii- nst de sancı falan cikmadiysa rahim ağzı uzunlugunuz iyiyse korkmayın benim erken doğum riskim var ilaç kullanıyorum şükür doktor 36 olunca o risk azalıyor bir hafta daha iç ilacı dedi korkmayın en azından haftamiz iyi