minibebisim evet dün muayene olmustum sonra sabah grip olmuşum korkudan geldim bebek sertlesiyordu doktor alttan baktı uyardım demişti şansıma nöbetçi de kendi doktorum yoktu sma doktor vajen çok iyi sen normal doğum yaparsın yumuşacık olmuş açılma da 2 cm dedi sancılarım da 2 dkds bire düşmüştü güzel yönettim sancıları aslında ama sancı geldikçe bebeğim kslp atışların195 leri görmeye başladı doktor ds ben riske atmak istemiyorum ama sen bilirsin istersen kendi doktorunu da arayabilirsin bana güvenmezsen dedi çünkü suni versem onda daha çok heyecanlanacak bebeğin dedi ve kslp atışı daha çok atacak dedi yine de bebeği sakinleştirmek adına 2 doz 500 lük serum yapıldı ama inmedi malasef dktor grip olduğun için de olabilir dedi aman dikkat edin hasta olmamaya çalışın
Sonra sezeryan istedim mecbur 🥹