aysenuryusuf Kızlar bikaç gündir adet sancısı gibi kasıklarım ağrıyor belim ağrıyor ama dün nst ye girdim sancım çıkmadı böyle olup doğuran var mı yani sancı çıkmaması daha doğuma çok olduğu anlamına mı geliyor