Bende öyleyim kendimi bildim bileli kansızım şimdi kızımda öyle kan değerleri çok düşük yüzü hep sapsarı. Aktardan pancar özür kan yapıcı öz aldım her sabah veriyorum ama ilaç takviyesi de istiyorum. Geçen gripti doktora gittik kan galan aldı doktor sonra grip ilacı yazdı yolladı az önce e nabızdan kan sonucuna baktım ama yerlerde kan değeri demiri b12 si doktora gideceğim ilaç yaSın diye ama sizin kullandığınız önerdiğiniz bir ilaç var mı