susaMom_ Bugün cinsiyet öğrenmeye gittim ama maalesef cinsiyeti de söylemedi sadece şuan net değilim ne kadar netsiniz dedim %85 netim şimdilik söylemeyeyim dedi 16. Haftanın içindeyim nerdeyse cinsiyetini öğrenemiyorum hala
esraeses susaMom_ bende ilk hamileliğimde 19. Haftada cinsiyetini öğrenmiştim doktorumun hep bi fikri vardı ama tam emin olmadan söylemedi. Ben cinsiyeti bir kere söylerim yanılmak istemem demişti . 19. Haftada söyledi tahmin ettiğim gibi dedi.
susaMom_ esraeses Ondan sonra cinsiyet değişmedi sanırım dimi beni şüphelendiriyor 2 aylıkken bile erkekse erkek olduğu belli oluyor sonuçta
susaMom_ Semanr11 Canim melike hocaya gidiyorum memnun olmadığımdan değil bu cinsiyet meselesi 16. Haftalarda net söylerim demişti ona istinaden hala net olmamasından dolayı şaşkınım yani