Mercimeek Burada çok fazla post açmıştım erken doğum riskim başladı 29. Haftada ama doktorumla bu süreci çok güzel atlattık normalde bugün olacaktı doğumum ama oğlum bey pazar gece gelmek istedi sancılarım başladı duşa girince azalır genelde bende öyle yaptım fakat arttı üzerimi giyerken eşimi uyandırdım hastaneye gittik sancılarım çok düzenliydi ama ben zorunlu sezaryen olmak zorundayım bir sağlık problemimden ötürü sabah 6.40 gibi doğumhaneye girdim pazar günü ve sabah erken olunca biraz bekledim doğumhanede benim için özel bir ekip toplanması gerekiyordu ama tamamen benim hastalığımdan lütfen korkmayın sizler ekip toplandı geldiler hepsi çok tatlıydı ben panik atak tedavisi gören biriyim gebelik sürecinde ihmal etmiştim keşke devam etseydim psikoloğuma çünkü aşırı panik oldum titremelerim başladı anestezi uzmanı geldi bir hemşire ellerimi tuttu çok rahat şekilde anestezi verildi ben çok korktum ama acı hissetmedim hiç pembe intraket daha acı verici bir şey bana göre daha sonra hemen yatırdılar zaten doktorum büşra bekle bir baticon sürelim dedi ama ben anladım artık kesi atacağını bir iki dk sonra mideme doğru bir baskı hissettim bebişimi çıkarttılar 🥹oğlum erken doğum olduğu için bir solunum sorunu yaşadık kuvözde şuan ama emin ellerde ve iyi evde olsa o şekilde bakamazdık biz biliyorum iyi olunca kavuşacağız çok ağladım ettim ama iyi olması için her şey :) neyse oğlumu gördüm onu yenidoğana aldılar hemen beni de diktiler çıkarttılar ben anesteziyi çok çabuk agan bir insanım normalde spinal anestezi 6 saatten önce atılmaz ben 2 saatte atıyorum :( bu yüzden ağrılarımı bir tık fazla hissettim ama zaten istedikçe ağrı kesici yaptılar öğleden sonra ayağa kalktım bende öyle bir şey düşme vs olmadı rahat yürüdüm kanama kontrolü de acı verici birşey değil zaten hyuşuk olduğumdan çok az hissettim acı değildi o da :) bugün 4. Günüm ben 2. Gün ayağa kalktım kendi işlerimi halletmeye başladım sadece büyük tuvaletimi hala yapamadım sıvı besleniyorum katı gıdaya bir geçsem neler yiyeceğim neler 🥰 çok uzun oldu ama kusura bakmayın hakkınızı helal edin sormak istediğiniz bir şey varsa lütfen sorun 🫶🏻
xhbgns Mercimeek Maşallah 🧿 Ağrılarınız umarım hemencecik geçer, kendinizi toparlamaya başlamışsınız bile yavrucuğunuz da kuvözden en kısa sürede sağlığıyla çıksın üzülmeyin sağ salim kucağınıza tekrar almak sevmek çok yakın 🌸 Darısı biz bekleyenlerin başına 💕
Tugbacds Mercimeek canım geçmiş olsun ve hayırlı olsun inşallah en kısa sürede evladını kucağını evine götür sağlıkla güzel bir aile olun ve sen bunları yaşadık ama çok şükür şimdi her şey ne kadar da yolunda de 🥰 güle güle büyüt bebeğini🥰 öyle böyle sıranı savdın bundan sonra bizlerde senden dua bekliyoruz kendini çok üzme çok şükür kritik bir zamanda da değilsin 36 dan sonra her şey daha güzel ileriyor zaten ne kadar erken doğum yapıp sağlıkla kucağına alanlar var hep iyi ol pozitif ve mutlu ol ki bebeğin senden hep güç alsın biz kadınız anneyiz ve çok güçlüyüz bunu unutma sağlıkla kalın😘
Ebruli_08 Mercimeek canım benim yavrun inşallah en kısa sürede çıkar da kavuşursunuz ♥️ hep dualarımdasın
Haticehrkc Mercimeek ayy ayrıntılı şekilde burda okumuş oldum, çok şükür attınız tasayı, darısı daha güzel sağlıklı günlerinize inşallah, dualarım sizinle, inşallah her şey daha güzel olacak 🙏🏻❤️
Ecrin_mislina Öncelikle çok geçmiş olsun Allah bebeğinize sağlık sıhhat ve şifa versin sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin ben de pazartesi doğuma gireceğim duanıza talibim
Mercimeek Ecrin_mislina amiiin çok teşekkür ederim ☺️ Allahım yüzüne baksın inşallah çok güzel geçer bebeğinle çıkarsın
Mercimeek xhbgns allah razı olsun 🫶🏻🥹 ağrılarım geçerde inşallah evladıma kavuşurum sağlıkla hemencecik kuzum 🙏🏻 Rabbim doğumhaneden evladınla çıkmayı nasip etsin inşallah
Mercimeek Tugbacds çok teşekkür ederim güzel dileklerin için 🫶🏻 evladına tam zamanında sağlıkla kavuşun inşallah 🙏🏻
xhbgns Mercimeek Amin inşallah, kavuşursunuz hiç üzülmeyin ciğer gelişimi birazcık tamamlasın orada sağlıkla seveceksiniz bebeğinizi 🌸
Mercimeek Ebruli_08 Allah razı olsun çok dua edin nolur oğluma sağlıkla kavuşalım çok özledim daha dokunmadım kokusunu bilmiyorum ama özledim:(
Mercimeek Haticehrkc amin kuzum darısı bekleyenlerin başına inşallah dua edin bolca oğluma kavuşalım sağlıkla
xhbgns Mercimeek Dualarımız seninle ve bebişinle bu günler de geçecek annesi kendini sakın harap etme ❤️ Şafi adıyla şifa versin rabbim ❤️