2cibebis Hamilelikte burun kanamasi normalmi Ilk hamileligimde gebelik zehirlenmesj yasadim o yuzden corasbirin kullaniyorum haftada 1 burun kanamasi yasiyorum normalmi sizce yasayan varmi
SenaBM 2cibebis ben sürekli yaşıyorum…. Ama hamilelikle alakalı değil. Doktoruma sordum hiç bir zararı yok dedi
ElaEge Bende coraspirine basladıgımdan beri sürekli yaşıyorum bir sorun olmadı 3 aydır doktorda normal dedi