İyi geceler kızlar aranızda uyumayan varsa bana bir akıl versin
Kan ilacı olarak ne kullanıyorsunuz ben FERAMAT kullanıyorum ama beni çok kötü yapıyor içtiğim gün ölüyorum resmen . Kan değerlerimde sıkıntı yok düşüş yok doguma kadar içeceksin diyor ama içemiyorum bu ilacı . Kullanan var mı yan etkileri ne yaşıyorsunuz