HZYA
Benim kaşıntıda ast ve alt normal çıkmıştı ama ldh yüksek çıkmıştı biz yine de testleri tekrarladık ve safra asidine de baktık çünkü düşük çıkmasına rağmen kaşıntım geçmemişti, tahlillerimi de acilde yaptırmıştım yılbaşı olduğu için ertesi gün kendi doktoruma gidip tahlilleri tekrarladığımızda ldh değerim de safra asidim de normal çıktı sorun görünmedi. 32. haftadaydım bu arada, kaşıntım geçmez ve devam ederse 35. haftada tekrarlayacaktık ama kaşıntımın da allerjik olduğu anlaşıldı o yüzden safra asidi çok önemli kaşıntı olduğunda