MomBush Sedef123 normalde 35. Haftada coraspirin kesiliyor. İğne doğuma kadar. planlı sezeryan ise doğumdan bir gün önce kesiliyor.
Muhammedamine Sedef123 36+0 da bıraktım canım hapı İğneyide bıraktık 38 haftalık hamileyim 🤗 sanırım seninle daha öncede konuşmuştuk
Eda0509 Sedef123 canım bende yeni hamileyim. Bundan önce 2 düşük yaptım. Doktorum coraspirin verdi. Bu ilacı her gün aynı saatte mi almak lazım
Muhammedamine Eda0509 kesinlikle doktorunu dinlemelisin senin takibini yapan o mutlaka vardır bir bildiği
Sedef123 Yaseminmericli ben içiyordum ama biraktirdi Allah korusun anne karninda kalbi durur dedi kalbine zarar veriyor dedi şimdi bıraktım yine korkuyorum
GizeMustafa Sedef123 iğne olarak değil hap olarak kullanmıştım ben. Herhangi birşey yaşamadık çok şükür
tugce4161 Bende 28 haftalık oldum çok şükür iki düşük bir kimyasal gebeligim var 32. Haftanda aspiirnj keseceksin unutma demsti doktorum bir ay önce yarın tekrar randevumuz bakalım iğneye devam tabiki