On-Fr-Tu
Adenala
SenaBM
Pamuk
Gozdecaner
Merhaba sizi merakta bırakmışım hem sevindim hem şaşırdım hem hüzünlendim hiç tanımadığım insanların beni merak etmiş olması ne güzel🙏🏼 O günden sonra ben orda durmadım eve döndüm zaten o da iş için orda kalmaya devam etti yaklaşık 15-20 gün hiç konuşmadık. Eve geldi, yalandan özür diledi, sarılmaya falan çalıştı. Affetmedim affedemiyorum, soğuk davranıyorum ama tekrar kavga cıkarıp zarar vermesin diye laf da söyleyemiyorum. Hayırlısıyla doğumu bekliyorum, suan sadece gebeliğime ve doğuma odaklandım inşallah bir sıkıntı cıkmadan atlatırım bu süreci, boyun eğdiğim kadar baş kaldıracağıma yemin ettim. Hele bir toparlanalım. Zaten suan git-gel yapıyor iş için çoğunlukla yalnızım.. durum bu maalesef