Seda_aydogdu Benim şöyle oldu kuzum adetime 10-11 gün varken sanki adet olacakmışım gibi karın ağrım oldu daha sonra bel ağrım olmuştu ama hiç hamileliğe yorumlamadım çünkü benim ilk gebeliğim düşük olduğu için bel ağrım öyle kaldı bende. Daha sonra çatlamanın 9. Günü pozitif gördüm ama dediğim gibi daha adetime 1 hafta vardı o yüzden emin olamamıştı doktorumda adet günü tekrar test yaptım sonra kan verdim yükselmiş kanda ki değerim. Kafandan atmaya çalış düşünmemeye çalış adet günü de yap test inşallah pozitifi görürsün üzülme kuzum. ♥️♥️