Kizlar bu aksam joker baby den motorola 1510 modeli olan bebek kamerasi aldim. Görüntu kalitesi guzel ideal. Monitorden kamerayi oynatabildim fakst ses nerdeyse hic yok denilcek kadar az geliyo. Monitorle kamera yanyana oldugu halde ses nerdeyse az geldi nkrmal bi insan sesi gelmiyosa bebegin sesi nasil gelicek. Sarzi yoktu sarza taktim 16 saat boyunca tskili kalmasi gerekiyomus acaba sarji olmadigi icin mi oyle az ses geldi anlamadim. Bu modeli kullanan var mi acaba bosuna almis olmak istemiyorum gerkceten.