Kubrakubra122 Selam kızlar 6. Ayıma giriyorum ve şuan bslimin ağrısından uyuyamıyorum var mı benim gibi olann
sukran0046 Kubrakubra122 şuan bizde 26.haftamıza girdik inanılmaz belim aĝrıyor karnımķ bazen taşıyamıyorum düşecek gibi oluyorum hareketim kısıtlanıyor bu sıralar cok yogunum yorgunluktan da olabilir sanırım
Kubrakubra122 Beeyzanurr bende 22. Bebeğim hep solda. Sol tarafıma yatınca rahatsız oluyorum sağda belim ağrıyor düz de de öyle ne yapıcam bilmiyorum
Beeyzanurr Kubrakubra122 benim normalde de bel fitigim olduğu icin daha cok hissediyorum sanırım. Magnezyum alıyorum yatmadan önce o biraz iyi geliyor(doktorum verdi)
Adenala Kubrakubra122 Magnezyum yazdırın demişlerdi canım burda Birde bebek yer mi değiştiriyor dönüyor mu anlamadım bir sancı oluyor
Kubrakubra122 Adenala bende de oluyor o. Bi kaburgamın altında hissediyorum bi kasığımda anlamadım gitti
Adenala Kubrakubra122 Niye yer değiştiriyor onu da anlamadım ben adet sancısından da şiddetli bir sancı saplanıyor
Kubrakubra122 Adenala öyle olmadı bende. Bunu doktoruna söyle belki progestan başlatır bilmiyorum. Ben vajinama doğru tekme hissediyorum bazen
Adenala Kubrakubra122 Düşük riskim yok kuzum kanama vs zaten 24 +5 teyim sordum yer değiştirir arada dedi ama fena sancı oluyor
Duygu37 Kubrakubra122 vajina ne ki afedersin ama ben popomda hissediyorum 😅 rahim ağzı kısalığın veya kanaman sancın yoksa progestan başlamaz muhtemelen
Kubrakubra122 sukran0046 yorulunca daha da artıyor bu ağrılar bugün evde temizlik yaptım can çekişiyorum resmen yatakta
sukran0046 Kubrakubra122 aynen bnde perde asmıştım otururken sol bacagımı kendime cekeyim dedim bir agrı saplandı belimin sol tarafına can cekisiyorum