53 kilo ile hamile kaldım 12 kilo aldım.( Aslında son 1 kilo ödemdi çünkü doğumdan 5 gün önce filan bacaklarım ödemden kasılıyordu çömelince) Ben sezaryenden 2 ya da 3 gün sonra evde tartıldım 7 kilo gitmişti. Yine sezaryenden tam iki hafta sonra 53 ya da 52.8-9 gibi bir şeydim. Ben de şaşırmıştım ama öyle oldu zaten hamileliğimde de tartı artsa da kollarım yüzüm aynı duruyordu nerdeyse başkaları kilo almamışsın diyordu