Nazli2_ merhaba canım benimkileri yazayım sana
İki adet hastene çıkışı çok fazlaya gerek yok zaten bir hafta falan anca giyiliyor.
Üç aydan itibaren zıbın bilerek yeni doğan almadım çünkü küçük geliyor bezde takıldığı için
Tulum, alt üst takım,şapka,eldiven,çorap,ağız mendili
Battaniye ben üç adet aldım yaz bebesi olacağı için iki ince bir kalın
2 paket 80 li 2 numara bez ve 2 paket 100 lü 3 numara bez(uygun fiyatlı diye stok yaptım.
Islak mendil, organik kullanmak istersen pamuk alabilirsin.
Alt açma bezi gerekli mi ha bence çok değil bulunsun diye aldım.
Şampuan, bebek yağı, pişik kremi,tarak,tırnak makası, burun açma aspiratörü, banyo küveti ve havlu.
Nazli2_