Allah’ın izniyle hiçbir şey olmaz bu haftalarında bu şekilde olması gayet normal bir durum bende öyleydim. Ama haftalar ilerledikçe siz bile anlamıcaksınız okadar acıkacaksınız ki istemsizce kendinizi yemek yerken bulacaksınız. Az ve öz yemenizde sıkıntı yok bence çünkü bende çok az ve öz yedim şu son 2 haftadır iştahım arttı. Bende sizin gibiydim Allaha şükür hiçbir sıkıntı olmuyor çok sağlıklıyız haftamızlada uyumlu gidiyoruz. Sıkma canını akışına bırak 🙏