Aysebkr1258 bennn erkek olursa aslan olacak kayınbabam vefat etmiş o yüzden aslan diyip duruyor millet Kocam bile istememesine rağmen koymazsak tefe koyarlar diyor ama başına ek isim koymayı düşünüyoruz en azından çocuk üniversite lise
zamanında hangisini isterse onu kullanır aslan ismi eski bana göre