Sermec27 Cikcik00 ben ikinci oğlumda doğuma kadar kullanmıştım ama ben multivitamin kullanıyorum ocean mumyy şu an 3. Oğluma hamileyim 16+6 haftalık doğuma kadar yine kullanacagim inşallah 🥰
Buseviim1 @Cikcik00 doktor kontrolünde bıraktırıyor zaten onun yerine farklı vitaminler yazıyor, doktorun söyleyene kadar devam 🌸
Cikcik00 Buseviim1 doktor da 12. Haftaya kadar dedi benim kontrolde 12+4 olunca ama gidene kadar içeyim madem hiç içesim gelmiyo 😑
Lutulut Onu doktorunuza sorun çok elzem değil kaç gün olduğu. Kullanacağınız multivitaminin içinde de olacak zaten folik asit.
Cicek35 Ya bende 12.haftada biraktim folik asiti.ama dr sadece 2 vitamin verdi demir hapo ve balik yagi.ama ikisininde icinde folik asit yok.sorun olurmu ki?
Buseviim1 @Cicek35 düzenli kan alıp bakıyorlar zaten neye ihtiyacınız varsa ona göre yazıyor genelde multivitamin yazıyorlar onun içinde folik asitte oluyor bir dahaki kontrolde danışırsınız doktorunuza