Seyma066 akrabalarımda ki tüm doğumları Önder bey yaptırdı , benimde doktorum kendisi hatta şehir dışından bir çok arkadaşım görümcem bile gelip Önder beyde doğum yaptı çok ilgi ve çok tecrübeli doğum yapanların hepsi inanılmaz memnunlar diğer nokta açığa alınan bir doktor devlet hastanesi çalışamaz zaten Adnan bey ağırlıklı tüp bebek tedavisi yapıyor ☺️