Nursanver Kızlar 15+3 üm cinyetimi hala öğrenemedim bakmıyorlar etlik şehir hastanesine gidiyorum bugünde doktor detaylı usg den sonra gelmemi söyledi kontrole bidaha detaylıma 40 gün var hala cinsiyet öğrenemedim nerden öğrenebilirim varmı doktor tavsiyeniz
mevomevo Nursanver ben etlik lokman hekimde 12. Haftada öğrenmiştim canım etlik şehirde bazı doktorlar 16. Haftadan önce söylemiyor ama arkadaşıma 11. Haftadsinda acilde erkeğe benziyor demişlerdi ve doğru çıkmıştı. Deva tıp merkezinde öğrendi başka bir arkadaşımda
nilmom55 Benimde oyle bi erkege benziyor gibi dediler biz kiz gibi dediler. Gibi diyolar sadece. Bende gidicem özele daha ayrintili baksinlar bebeğim hakkinda bise anlatsinlar. Kendileri bakiyor not aldiriyolar ama bana bise diyen yok
Gamzekeser Pursaklar deva tıpa gidebilirsin ben özel artı oraya gidiyorum özeldeki görmedi görmek için de uğraşmadı Ayşe hoca söyledi 16. Haftada 13te o da görememişti. Muayene ücreti 260-290 arası bazen 230 alıyorlar değişik 😂
Maryhoney 26.haftahala bilmiyorum ben öleyim 😂 etlik şehir hastanesi 2 kere kız gibi dedi detaylida söylerler dedi detaylida da göremediler delircem