NM_mom Kızlar selam 7+3teyim bi kaç gündür göbeğim çıktı gibi 2. Hamileliğim ve şöyle bir şey var ilk hamileliğimde 6. Aydan sonra karnım çıkmıştı🤦🏼♀️ 2. Hamilelikte daha çabuk şişer derlerdi ama bu kadar erken çıkan var mı🤷🏼♀️
Sermec27 NM_mom muhtemelen gazdır benim 5. Gebelik iki oğlum var bu Allah nasip ederse üç olacak 13 te çok hafif belirmeye başlamisti bebek su an 1 cm ancâk var bu kadar küçük bebek kendini belli etmez canım gebeliğin ilk başlarında genelde şişkinlik oluyor 🥰
Elifsu25 NM_mom gaz şişkinlik oluyor özellikle sabah lavaboya çıktıktan sonra aynadan bak farkı görürsün 11 haftalık hamileyim 5 aylık gibi şişiyorum gün içerisinde ama sabah bi bakıyorum dümdüz karnım😂