TheMother sütünüz kesilmiyor aslında kolostruma dönüyor o yüzden siz sıktıgınızda gelmiyor ki zaten sıkmamaniz lazım. Bende tandem annesiydim hamilelikte ve doğumdan sonra beraber emzirdim , hamileliğin 17. Haftasında süt kolostruma döndü ve ilk bebeğim ikinci kez kolostum emmiş oldu ikinci bebeğimde doğduğunda süt üretimi onun ihtiyacına göre üretildiği için o da kolostruma emdi yani kimse kimsenin hakkına girmedi ikiside kısmetini emdi ☺️