Glygly76 Seymanurrpl ben ilk hamilelik zamanımda oraya gittim ve doğumu orada yaptım çok memnun kaldım. 2 nciye hamileyim tekrar gidiyorum memnunum merve dizdar gulecogluna gidiyorum hep
Seymanurrpl Glygly76 Birde devlet hastanesinde ultrason da eşleri içeri almıyorlar diye duydum bu doğru mu benim daha ilk hamileliğimde nasıl olduğunu bilmiyorum
yenidenanne34 Seymanurrpl evet eşleri almiyorlar malesef bana sormamissiniz ama yanit vermek istedim 🌸