Ebrar-21 benimde gebelikte başlayan şimdi öksürük ve boğaz kaşıntısi ve burun akıntısı seyirinde devam eden alerjik rinitim var doktora gittiğimde gebelikten sonra boyle bir şey olabiliyormuş dedi. Doğum yaltim çok şükür Kızım şu an 10 aylık oldu öksürük azaldı ama boğaz kaşıntısi mahvediyor ilaç kullanıyorum şuan bende 😔 Allah yardımcımiz olsun diyelim . Öksürük zordur hamileyken daha zor olur geçmiş olsun 🌼