aybukelii1 Kızlar salı günü sezeryan doğumum var . Sonda uyuşukkenmi yoksa uyuşmadan mı takılıyor çok zorluyormu acılı biseymi ? Şehir Hastanesi’nde doğum olcak inşallah ?
ElifKarata aybukelii1 uyusmadan takiliyor diye biliyorum. Ama benm acil sezaryen olmuştu devlette acil oldgu icin anesteziden sonra taktılar. Öyle bir durum olmadığı sürece uyusmadan takılıyorms.
Eminekrem42 aybukelii1 bana taktılar hatta takamadilar attı geri hiçbir şey hissetmedim doğum esnasında takıldı doğumdan sonra takılmadı normal doğum yaptım.ama idrar torbam sarktı doğumdan sonra idrarımı hala tutamiyorum 2 buçuk yıl oldu doğum yapalı
1998_irem aybukelii1 canım uyuştuktan sonra takılıyor bunu kesinlikle belirt hep arkadaşlarımın böyle oldu bende kesinlikle uyuştuktan sonra talep edicem
Daisyy000 aybukelii1 Ameliyata inmeden hemen önce odamdayken takıldı. Özellikle uyusturuduktan sonra takmanız mümkün mü diye sordum, olamayacağını söylediler. Ama hiç acımadı boşa korkmuşum ❤️
aybukelii1 ElifKarata korkuyorum desem ? Merak ediyorum okadar çok canımı yakacak şey olmasina rağmen bunu merak ediyorum ? 😂
hifabostanci Spinal olacaksanız iğne hafif uyuşukluk verince seni yatirip direkt bacaklarini cek karnina diyorlar takiyorlar. Genel anesteziyse uyuşturmadan takarlar.. siz hangisini olacaksanız öyle olur gibi..😊
aybukelii1 Melekk59 rabbim iyilerle karsilaştırsın inşallah devlette yapicam rica ederim öyle bsey olursa
Asel_11 Bende acil sezeryana gittim banada odada taktılar canım o kadar tatlıdır normalde ama insan hissetmiyo bile
Asel_11 aybukelii1 şimdi 3 buçuk sene sonra tekrar başa sardık az çok başıma ne gelicek biliyorum ama yinede tırsmıyo değilim
aybukelii1 Asel_11 bide benim 3. Sezeryanım dusunun biliyorum ama çok korkuyorum üzerinden 5yil geçti ya
Fhnxxhnxdhnbg- Devlette sezeryana gircenz doktor bellimi yoksa rastgelemi oluyor o gün nöbetçi kimse o giriyor sezeryana diyolar doğrumu @aybukelii1
aybukelii1 Fhnxxhnxdhnbg- evet nöbetçi giriyor ama ben gün alırken nöbetçi doktor kim diye sordum öğrendim biliyorum şu an kimin girecegini
Rumeysa-Tok aybukelii1 ben ilk hamileligimde özelde sezeryan oldum uyusturmadan direk taktılar sinek ısırığı gibi bişey hissettim acı ve ağrı olmadı yine hamileyim 31+4 günlük bu sefer devlette olcam sezeryan nasıl yaparlar bilmiyorum