Smyye0303 5. Gün 14.16 dı doktor yatış yapacak yükseklikte değil demişti. Yaklaşık 45. Gününde falan da 13.97 gibi bir şey çıkmıştı. 4 tüp kan ve idrar alındı, İstanbul’a kadar gitti. Hiçbir sorun yok anne sütü sarılığı zamanla geçecek dediler. Burada da 6 aya sürenleri görüyordum. Bugün tekrar kontrolümüz vardı doktorumuz artık kan almıyor tabi anne sütü sarılığı olduğu kesinleştiği için. Geçmiş artık en fazla 3 4 dür değer dedi. Geçmiş olsun kuzum hemen toparlıyormuşlar orda yatınca