Arkadaşlar eşimle bi önceki Blog da habsetmistim sorunlarımız var ailesiyde 1 buçuk yıllık evliyiz ilk günden beri korunmuyoruz bende yumurtlama bozukluğu var reglim 3 gün gecikti 17 Aralık regl oldum 21 aralıkta bitti 26 aralıkta yumurtlama dönemi başladı 1 ocakta bitti o günlerde korunmasız birlikte olduk şuan da belimde ağrı var beyaz akintim geliyor belimde ağrı kesildi akintim var ama.oncekinden az bas dönmem oluyor 2 gündür yatakta bile dönüyor sizce gebelik midir yaşayan varmi