Küretaj sonrası deneyimlerinizi yazar mısınız…
7 haftalık gebeliğimde bebeğe kan akımı olmaması ve kalp atışı olmadığı için yarın küretaj olmak zorundayım… Üzgünüm evet ama Allah büyük, buda bir imtihan ve geçecek.
Bu durumu yaşayanlardan sonrasını dinlemek isterim.