ikizmom94 ikizlerde karın fazlasıyla büyüdüğü ve hemen tek bebek de ki doğum haftasınz yakın bir göbeğe ulaştığı için rahim doğum olması gerekiyor diye algılayıp kasılmaya başlıyor. Tekli gebeliklerde bu 3 ay öncesinden yalancı sancılar baslayabildigi için çoğul gebeliklerde daha da erken başlıyor, benim 18. Haftadan beri sık kasılmalarim var hem ikizdi hemde birinde su çok fazlaydı 20 haftalıkken doktorlar 35 haftalık karnın var diyordu ve de öyleydi ilk oğlumun son haftalarındaki göbeğime ulaşmıştım bile. Ama bsy yapmadılar sık sık alttan usg muayene ile rahim ağzı kontrol ediliyor sadece, 31 olduk elhamdülillah hala sık kasılmalarim var
Allahim sağlıkla selametle kavuştursun
Yani sertlesmeleriniz kasılma ve kasılmalarin sebebi bu… Çok çok dinlenmek lazım…